Love It Shimmer Pearl Dust Makeup Highlighter

 

Nama item : Shimmer Pearl Dust
No.KKM : NOT180905253K
Harga Normal : RM85 exc postage
Harga Promosi : Whatsapp ke 014-8228905 untuk harga Promosi Terkini.

Love It Shimmer Pearl Dust
Info Produk :

Peminat2 makeup harus miliki Love It Shimmer Pearl Dust by How Do I Look Beauty! Semburan berbentuk SERBUK pertama di Malaysia dengan kandungan ekstrak mutiara dan shimmer yang halus, memberikan efek kulit yang SIHAT, tampak GLOW dan segar sepanjang hari.

Kualiti produk setaraf brand international, design botol yang classy, kotak yang trendy malah fungsi unik 4in1 ini menjadi salah satu item makeup kegemaran MUA2 dan selebriti Malaysia masakini.

Ianya tidak menyumbat liang pori, tidak bercapuk dan sesuai digunakan semua tona kulit. Sebotol tahan hingga 3 bulan penggunaan.

Fungsi & Kelebihan Love It Shimmer Pearl Dust :

1. Glowing Makeup Base
Campur & blend shimmer pearl dust dengan mana2 foundation kegemaran anda untuk dapatkan efek kulit glow macam makeup ala2 korean look!

2. Eyeshadow
Warna shimmer pearl dust seperti 'creamrose' serta shimmer yang halus menjadikan warna eyeshadow cantik dan tidak keterlaluan. Warna sangat intense bila apply dengan berus. Guna jari pun boleh!

3. Makeup Highlight
Digunakan sebagai highlighter untuk menonjolkan tulang pipi, tulang kening, tulang hidung @ mana2 area yang memerlukan efek highlighter seperti di kawasan bibir untuk wujudkan efek dimensi pada bibir 💋. Boleh campur dengan highlighter jenis powder anda.

4. Finishing Spray
Spray ke seluruh wajah untuk efek shimmer dan yang pasti hasilnya tidak keterluan tetapi cukup untuk menonjolkan PERSONALITI & menyerlahkan makeup anda!

**Tips terakhir 🧚‍♀️:
Boleh juga campurkan Shimmer Pearl Dust dengan losyen tangan / badan kegemaran.

Jom tengok tutorial penggunaan Love It Shimmer Pearl Dust 👇👇:


Love It Shimmer Pearl Dust

Love It Shimmer Pearl Dust

0 on: "Love It Shimmer Pearl Dust Makeup Highlighter"