Herv Luxe Essence Advance

 

Nama Item : Herv Luxe Essence
Isian kandungan : 120ml
Harga Normal : RM79 exc postage
Harga Promosi : Whatsapp ke 014-8228905 untuk harga Promosi Terkini.

HERV Luxe Essence Advance
Info Produk :

Luxe Essence dari HERV Natural by Hera Helmi merupakan produk yang wajib anda miliki jika mementingkan kesihatan & kebersihan kulit. Sesuai untuk lelaki juga!

Fungsi & Kelebihan Herv Luxe Essence :

🌻 Secara asasnya, Essence merupakan step SEBELUM pemakaian serum. Essence bersifat lebih ringan daripada serum kerana kebanyakan nya bersifat waterbase tapi ada juga bersifat sedikit likat.

🌻 Penting ke pakai Essence setiap hari? Jawapannya : YA. Sebabnya 👇👇:

💟 ESSENCE adalah 'jantung' kepada KOREAN BEAUTY ROUTINE. Ia merupakan rangsangan utama dalam pelembapan kulit. Kulit kusam dan berkedut merupakan tanda awal kulit kering. Proper hydration dapat memberikan 'glow effect' kepada wajah. Skin barrier yang sihat dan terhidrat, dapat mengelakkan kulit dari mengalami iritasi.

💟 BRIGHTENING EFFECT
Herv Essence kaya dengan Vitamin C yang membantu mencerahkan kulit dengan mengurangkan tompok2 gelap pigmentasi, tona kulit tak sekata, sunburn, parut dan menaikkan kembali seri kulit yang sebelum ini kusam tak bermaya.

💟 SKIN ACTIVATING TREATMENT
Maksudnya dia dapat membantu masalah kulit dari dalam kerana partikel yang sangat halus dan waterbase memudahkan ia meresap ke dalam pori kulit dengan pantas. Sangat sesuai untuk kulit sensitive dan berjerawat.

💟 Herv Essence juga sangat istimewa kerana ia mengandungi pati Rose Essential Oil. Kelembutan haruman nya membantu menenangkan stress selain berfungsi menganjalkan dan mencerahkan kulit dari dalam. Kesan & Manfaat setanding jenama antarabangsa, tapi pada harga yang sangat berbaloi & berpatutan! Tak percaya? Cubalah sendiri 😍.

HERV Luxe Essence Advance

HERV Luxe Essence Advance

HERV Luxe Essence Advance

0 on: "Herv Luxe Essence Advance"