NRC Prime & Set Luxury Water Spray

 

Nama item : NRC Prime & Set Spray
Isian kandungan : 100 ml
Harga Normal : RM75 exc postage

NRC Prime & Set Luxury Water
Info Produk :

❤️ NRC Prime & Set telah di Improved formula Okt 2018 bagi memberikan kesan lebih wow! Dengan effect instant hydration, menjadikan kulit kekal lembap sepanjang hari! Hydation penting bagi memastikan kulit sihat, segar, tidak berminyak & glowing selain menjadikan makeup tahan lama.

❤️ Kulit yang letih lesu dan mudah kering buat makeup pun hilang seri! Sebab itu NR sangat percaya untuk makeup bertahan lebih lama dan kekal cantik, kulit memerlukan hydration ke tahap maksimum!
1 - Spray sebelum makeup (sebagai hydration + primer)
2 - Spray ketika makeup selepas pakai powder (untuk blend dan dapatkan kesan natural sebab NR tidak suka powdery cakey finish)
3 - Spray sekali lagi selepas makeup untuk set dan tambah hydration pada wajah!

❤️ Prime & Set Luxury Water diperkaya dengan 'low molecular' Hyaluronic Asid dimana lebih berkesan masuk ke liang roma kulit bagi memaksimumkan hydration seterusnya membuatkan kulit lagi plumpy dan segar!

❤️ Diperkaya dengan pelbagai ekstrak semulajadi terutamanya APPLE STEM CELL sampai bau pun harum macam epal! Ada juga ekstrak Sengkuang, Cucumber, Aloevera, Green Tea & Jojoba Oil.

❤️ Ditambah lagi dengan bahan perawatan kulit terbaik seperti ekstrak Ginkgo Biloba, Chamomile, Calendula, Strawberry dan Bearberry! Kenyang dan sihat kulit! Glycerine pula berfungsi untuk memerangkap hydration dalam udara bagi lebih lembab.

❤️ Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Tak makeup pun boleh guna untuk skincare. Spray saja bila diperlukan 👍🏻👍🏻👍🏻

NRC Prime & Set Luxury Water

Jika tak makeup boleh ke guna Prime & Set Luxury Water ini??

- Sangat BOLEH! Letak dalam handbag! Spray bila-bila masa bila terasa kulit perlukan hydration dan kesegaran yang segera! Boleh juga digunakan lepas cuci muka untuk gantikan Toner!

Secara ringkasnya Prime & Set ini merupakan spray multi fungsi yang amat membantu :

✅ Memberikan kesegaran & memaksimumkan hydration kulit dengan pantas dan long lasting!
✅ Diperkaya dengan pelbagai bahan perawatan kulit semulajadi terbaik seperti Apple Stemcell, ekstrak Ginkgo Biloba, Strawberry dan Bearberry yang boleh merawat penuaan kulit, sebagai agen antioksida, menghalus muluskan kulit, mengurangi risiko kerosakan kulit akibat pencemaran udara, kurangkan pigmentasi dan kunci molekul air dalam kulit!
✅ Ekstrak Aloevera & Cucumber membantu meredakan masalah jerawat dan radang pada kulit
✅ Ekstrak Chamomile dan Calendula sangat penting untuk mengekalkan tekstur kulit, ada anti inflamasi, juga boleh kurangkan tanda2 penuaan kulit.

Jom tengok tutorial makeup yang gunakan NRC Prime & Set 👇👇:


NRC Prime & Set Luxury Water

NRC Prime & Set Luxury Water

Carian Info :

0 on: "NRC Prime & Set Luxury Water Spray"