NRC Luxury Magic Elixir Moisturiser & Primer

 

Nama Item : NRC Moisturiser
Isian kandungan : 50gm
Harga Normal : RM92 exc postage
Harga Promosi : Whatsapp ke 014-8228905 untuk harga Promosi Terkini.

NRC Moisturiser & Primer
Info Produk:

Terbaru dari rangkaian produk NRC Cosmetics! LUXURY MAGIC ELIXIR yang berfungsi 3in1 iaitu sebagai Pelembap Kulit, Makeup Primer + Perlindungan UV dalam 1 masa. Menjimatkan juga memudahkan pengguna untuk tidak berlama2 di depan cermin.

Siapa yang sesuai menggunakan NRC Moisturiser ini?
- Berkulit kering
- Berkulit berjerawat
- Makeup tidak tahan lama
- Kulit berminyak
- Permukaan kulit tidak sekata
- Kulit mengelupas
- Suka bersolek

NRC Moisturiser & Primer

Fungsi & Kelebihan Luxury Magic Alixir :

⭐️ 3 in 1 - Moisturiser, Makeup Primer (non-silicon) & Sunblock SPF15 😱😱😱

⭐️ Extra Hydration sehingga 8 jam dengan kehadiran Hyaluronic Acid yang bertindak sebagai inter-cell medium untuk penghidratan kulit yang bertahan lama.

⭐️ Bertindak merawat kulit dengan kehadiran bahan antioksidan seperti VITAMIN C dan Honey Bee Venom. Merawat kulit agar lebih sihat, anjal dan mengecutkan jerawat dengan pantas.

⭐️ Rasai kehebatan Ekstrak Argan minyak kecantikan alami yang amat kaya dengan pelembap semulajadi untuk kulit manakala Shea Butter pula merupakan anti-radang (anti-inflammatory) yang memelihara kulit! Formula cepat meresap ke kulit tanpa oily feeling! 😱😱😱

⭐️ Tak perlu pakai PRIMER berasingan sebab dah siap ada non-silicon makeup primer untuk mengekalkan makeup di permukaan kulit. Tidak perlu lagi touch up selalu! Bawah panas pun makeup tahan lama!

⭐️ Mengandungi bahan istimewa Brown Algae yang bersifat antibakteria yang tinggi antioksidan, bertindak sebagai pelembap extra & pelembut untuk memberi efek halus dan licin pada kulit.

⭐️ Diformulasikan dengan tekstur tidak terlalu creamy juga tidak terlalu jelly agar sesuai untuk semua jenis kulit dari kulit kering kepada kulit berminyak! Dan juga sesuai untuk kulit sensitif (kecuali mereka yang alahan / alergi pada Honey Bee Venom). Ianya juga tidak melekit / berminyak dan pantas serap ke dalam kulit!

⭐️ LUXURY MAGIC ELIXIR juga diperkaya dengan natural intercell medium iaitu Hyaluronic Acid (HA) dalam bentuk sodium (garam) yang bertindak lebih bagus dari jenis lain dan mampu mengekalkan kelembapan kulit sehingga 8 jam!! 😱😱😱

⭐️ Botol kaca juga di pilih supaya tidak berlaku sebarang tindakbalas chemical di antara bekas dan isi krim seperti risiko yang dialami jika menggunakan botol plastik! 💪🏻💪🏻

NRC Moisturiser & Primer

NRC Moisturiser & Primer

0 on: "NRC Luxury Magic Elixir Moisturiser & Primer"